Bebeğim 4 ay 25 günlük. Doğduğundan beri gazlı ve gaz sorunumuz hala geçmedi. Hep huzursuz, son 10 gündür daha da arttı. Uykusu var uyumuyor, emmek istiyor ememiyor. Sırtı yere gelince ağlamaya başlıyor, kucağımda gezdiriyorum yine ağlıyor, kendini kasıyor bırak beni der gibi. Günü zor geçiriyoruz inanın. Hiç bir aktivite ile ilgilenmek istemiyor. Dışarı çıkarayım desem bebek arabasında durmaz. İkinci çocuğum ve ilk çocuğuma zor derdim ben, günahını almışım. Ataksa azalması lazım, gazsa azalması lazım. Nedir bu allahaşkına, ne zaman geçiyor ve benzer şeyler yaşayanlar neler yapıyorsunuz?