Ben varım ama bizim uykumuz hiç düzenli olmadı gece sayısız kalkar ilk yatırdığım zaman bi 3 saat falan uyur sonra gece yanımda yatar uyandıkça emer sabaha kadar sabah da 7 de kalkar 2 tane dişini patlattı 10 gün oldu genelde huysuz bir bebiş olduğu için anlamadım bile 😂