Divayorgun Oğlum yaklaşık 2 haftadır bez takmak istemiyordu. Herkes hazır başla eğitime dedi. 25 aylık. İlk bi hafta altına yaptı. Daha sonra pipisini tutmaya başladı daha konuşmuyor. İletişimi böylece kurmuş olduk. Gözlerime bakıp pipisini tutunca anlıyorumki çişi var. O tamam altınada yapmıyor çişini. ama kakayı nasıl halletcez direniyor lazımlığa yapmamak için. 2 kere gitti duşa kabine yaptı🥹
Ztoros Divayorgun ben milyon kez anlatıp lazımlığa yapacağını sonra onu tuvalete döküp baybay deyip sifona basacağımızı anlattım sonunda bu sabah yaptı. Büyük sabır istiyor bu iş valla 2 gündür cişin var mi demekten helak oldum😂
Divayorgun Dondurmalikahve yaw benim çocuğum hiç ıkınmaz gayet rahat yapıyor. Geçen bunu düşündüm keşke ıkınsa anlarım diye😞
Dondurmalikahve Divayorgun Daha cok yeni kakasına baybay yapın şimdi vucudundan bi parça gibi görüyo ya ondan onu yapmak istemiyor.
Noname21 Divayorgun benimki ıkiniyor ama heykel gibi duruyor yaninabyaklasmama izin vermiyor. Hep altına yaptı. Çişini de son dakikaya kadar tutuyor sonra altına yapiyor yaptıktan sonra gidip lazimliga oturuyor
Ztoros Divayorgun cumartesi başladık sans eseri oldu oda.ama benimki 30 aylık söyleyebiliyor o yüzden rahat geçti
Noname21 Divayorgun bilmiyorum ben zorlamiyorum uyurken ve diswri çıkarken bağlıyorum mecburen. Zorlamayayim diyorum benim ki de 30 aylik
kaymakliekmekkadayifi Divayorgun evde yer tuvaletiniz varsa eger dusakabin yerine orayi gösterin olmaz mi acaba ?
2guzelinannesi Divayorgun kuzum benim kizim asla lazimliga oturmadi hic zorlama bende uzuluyodum illa yapsin diye diretoyodum . Ama en son birsktim tuvaletin yaninda tasa yapti banyo un icine yapti ve cok gecmedi hep alisti cisinide kakasinida tuvaletin yaninda yere yapti ben temizledim oynarken oturup yapti inat ederse tutar yapmaz ben tuvaleti her girdiginde bir oyuncak asiyodum iki kapiliydi lavabosu tuavektin disindaydi umarimanlatabilmisimdir . Bende lavabonun oldugu yere duvata hep hergun farkli bisey astim kakasi gelince aaa bak ne varmis diyip tuvalete kosardi normalde hic girmezdi aglardi
ENA Merhaba benim oğlumda aynı ayda, ben de başlamak istiyorum ama gözüm korkuyor. Sizin nasıl gidiyor, yeni başlayacak birine ne tavsiye edersiniz?