sabirsizbebek15 Sezaryen sonrası uzun vadeli sağlık sorunu yaşayan var mı. İş yaparken bişey kaldırırken suyla uğraşınca vs Ağrı sızı yaşayan var mı.
Fatmanur68 sabirsizbebek15 ayaklarımı üşüttügümde dikişlerim acır 7 ay oldu dogum yapali daha sonra geçermi bilmiyorum ama simdilik yaşıyorum
Kuzumveben sabirsizbebek15 belim her sabah uyandigimda cok fena agriyor bi 15,20 dk sonra geciyor 9 ay oldu dogum yapali
RuzgarEdisMom sabirsizbebek15 33 gun oldu dogum yapali ilk 1 hafta belki daha az dikis yeri yatip kalkarken zorladı onun dısında suanda hicbir sikayetim olmadi normal daha önceden nasilsa öyle devam ediyorum😊
Srpzngn Asafemir benim de ozellikle sol olmak uzere iki ayak bas parmagimin ucunda da uyusukluk var.4 ay oldu asla gecmiyor
S_seylek60 sabirsizbebek15 spinal yerim agriyor malesef ve cogu kiside gorulen hemoroid oldum dogumdan sonra
Annee S_seylek60 bmde aynı Eymeniim korse kullan mutlaka sarkık halmasn bn bi ay kullndm sarkık degl suan
Eymeniim Hanımlar bende 2hafta once sezeryan oldum dikis yerimde hissizlik var ve epiduralden hala bel ağrısı çekiyorum da benim karnım hamile gibi kaldı aşağıya sarkmış şekilde nasıl gecicek geçer mi
Betulemre Eymeniim bende epidural olmuştum ilk zamanlar sabah uyandıgımda belim taş gibi oluyordu iki ay oldu hic bir sorunum kalmadi korse takmani göbegini bağlamani öneririm ben yaptim şuan hic göbeğim yok 60 ile girmistim doguma şuan 46 kiloyum
Eymeniim Hanımlar bende 2hafta once sezeryan oldum dikis yerimde hissizlik var ve epiduralden hala bel ağrısı çekiyorum da benim karnım hamile gibi kaldı aşağıya sarkmış şekilde nasıl gecicek geçer mi
sabirsizbebek15 Eymeniim karnım düsleşti ama deri sarkması var çok çirkin duruyor ayaktayken düz oturunca kat kat oluyor 😫 bende de kalça da hissizlik var ya uyuşuk gibi hala 🤷🏻♀️
GizemDmlSak Eymeniim valla sade kahve onermisti bana doktorum hastaneden cikarken soylemediler iki gun cok fena bel sirt agrim olmustu doktoru aradim kahve icmiyomuusin dedi 🤷♀️ iki fincan turk kahvesi yada iki kupa nescafe hangisini isterse canin gercekten ise yaradi
Duru2019 Annee Doğumdam hemen sonra mı kullnadınız acaba. Ben doğum yapalı 4 ay oldu. Şimdi kullansam etki eder mi.
Annee sabirsizbebek15 vala biz 3 aylık olduk sadec bel kısımda korse vardı kaynanam verdi bi banyo yaparken çıkardm ve hiçte sarkmadı herkes doğmmu yptn dyo