YYenianneeee Kızlar kızım bikaç haftadır kusuyor ishali var doktora götürdük salgın var bebeklerde dedi sizin bebekler ne durumda ne yapmam lazım çok üzülüyorum o kusunca ağlıyorum..
Halimea YYenianneeee cnm bu salgın gecen kıştan vardı benim iki oğluma bulamıştı . Zor gecen bir hastalık . Çok gecmis olsun bebişinizde hemen iğleşir.
ahkalbimm YYenianneeee benim oğlum oldu iki hafta önce ve tam 1 hafta sürdü hastalık süreci. O kadar zor ve kötü dönemdi ki ağzına bir lokma birşey koymadı. Allahım şifa versin inşallah bebeğinize de bütün şifa bekleyen bebeklere de
Eldu97 Benim bebeğimde yeşil sulu kaka yapmaya başladı çok hafifte kustu çok endişeleniyorum daha 3 ay 3 günlük
Minnakkayram Eldu97 benımde aynı sekıldeydı grıp olan bıırunden enfeksiyon kapmıs dedı antıbıyotık verdı atesıde vardı suan atesı dustu bıraz dhaa normale donmeye basladı ıshalı
ahkalbimm YYenianneeee rabbim şifa versin gerçekten zor geçti yüksek ateş ateş sonrası vücudunda yoğun döküntü