asafmomyy Kızlar oğlum üç dört kez kaka yaptı az öncede yaptı ve ince çizgi şeklinde kan göründü ateşide var başına gelen var mı lütfen yardımcı olun
Merymahrz- İnce cizgi şeklinde kan bizde de var bir kac haftadır ama ara ara görüyorum sürekli değil tahlil yaptırdım ama bir şey cıkmamıştı bende merak ediyorum neden oluyor
Merymahrz- Burcusenkoc ben acı yiyince oluyor gibi gözlemledim kendimin kimi de o yüzden sordum devam ederse bence bir tahlil yaptırın içiniz rahatlasın