Tuba_engn Jytdddtujkm Söyle söyleyim aman hamilelik yok lafını çürüten biri olarak. 1.5 ile gebelik serüvenim başladı 😂 ve bebeğim şuan 16 aylık 🙏
GizeminEdizi Jytdddtujkm 0 ve 5 arası negatif demek , Ege adet günün geçtiyse 1 hafta filan ,adet olacagin için böyledir,daha varsa adetine o zamsn yükselir yine yap.
Parsannesi Jytdddtujkm gebeliğin bilinmesi için 2 hafta geçmesi gerekiyormuş. Adetten 2 hafta sonrası değil gebe kalındıktan sonraki 2 hafta. Bence siz temkinli olun ve bekleyin, haftaya da testi tekrarlayın. Allah gönlünüze göre versin. 🌼
Deletedmom27337 Jytdddtujkm adetiniz biteli iki hafta olmuş daha varsa kana karışmaz adetinizi bekleyin