Meltem06 Arkadaşlar sma optipro mamanın üstünde açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketilmeli yazıyor. Ben büyük kutu aldığım için bitmedi. Buzdolabında muhafaza etsek kullanılabilir mi acaba???