Anneler merhaba benim eşimin arkadaşının düğünü olacak dış çekim düğünden sonra bizimde gitmemizi istiyor ben de evet dedim çünkü bizim dış çekim olmadı kıştı stüdyoda oldu hep içimde kaldı bu ben de gidersek biz de bi kaç poz veririz dedim tamam dedi sizce nasıl bi renk giysem de hoş çıksa içimde kalan ukteyi bir nebze olsa azaltsa falan fikir verin güzel hanımlar 🌸😘