tatlibiranneo Hava 24 derece kolsuz giydirmek için erken mi artık yazlıklara geçmek istiyorum ama hava beni korkutuyor bi iyi bi rüzgarlı nasıl giydirmeli
saresmami tatlibiranneo kisa kolluy sifir kollu giyindirebilirsin artik. Sort da giyinebilir ☺️ Havalar cok degisiyor ama soguk olmuyor artik. Ben yanimda hep hirkasini ve 1 cift corabini aliyorum baktim biraz sert esiyor giyindiriyorum. Evde de ayni sekil sadece zibin ile geziyor artik.
Bebikobilge tatlibiranneo ben evde tişört kollu zıbınla gezdiriyorum cam açmıyorum rüzgar yapmasın diye. En azından bir iki odada cam üstten açık oluyo😄 o kadar da oksijensiz kalmayalım 🤭 Dışarı çıkarken de askılı zıbın üstüne tişört yada şortlu tulum.
Duyulurum tatlibiranneo neredesiniz 24 derece? ben uzun ince üst giydiriyordum evin içi 24 dereceyken
Bebikobilge tatlibiranneo ev 24-25 dereceyse iyidir. Tek kat giydirin bişey olmaz terlemesin yda teri soğumasın yeter
Smy3203856 tatlibiranneo hayır zaten oyle giydirilmesi gerekiyor cok sıcakta iyi değil cocuk icin. Ensesine veya göğüsüne dokunun bebeğinizin soğuk değilse üşümüyordur
AECS Terletmediğiniz sürece soğuk da hasta etmez merak etmeyin rüzgarda terli şekilde kalmasın :) şort tshirt giydirebilirsiniz
JstDef tatlibiranneo İstanbuldayım. Kızım da 6.5 aylık. Uzun zamandır kısa kollu ve şort giydiriyorum ya da kısa kollu, askılı tulumlar giyiyor evde. İçine de zıbın giydiriyorum. Yatarken de sıfır kollu zıbın ve pamuklu uzun kollu uyku tulumu.