MyDarlingSon Kızlar bebeğim 2 aylık hafta sonu 2.5 saatlik toplu taşıma ile bir yere gtmek istiyorz benım pek cesaretim yokda eşim gderiz bisy olmaz diyor sizce napsam 😁🤭 gidilir mi ya ağlarmı otobuste falan genelde dısarda uyuyor gerçi
1balkizannesi MyDarlingSon sen bana sor ben pazar günü 8 saatlik yol gideceğim otobüs ile gece yolculuğu tercih ettim ama.
Irmakprensesinannesi MyDarlingSon aglasada sorun deilki emzirme örtüsü alın yanınıza ağlarsa o skdle emzirirsiniz büyük olsa sıkıntı olablir de mesela kziim 10 ay 1 günlük ben otobüs yolculuğu yapmaya kalksam kızımla imkansix aşırı hareketli bu aralar miz miz uyku faln beni yıpratır ama bebeginiz kucuk çok sorun olacağını zannetmiyroum
buselidunya MyDarlingSon Bebişin 2 aylıkmış hiçbir sorun olmaz, emziriyorsan emzirme önlüğünü al yanına zaten uyur o şimdilerde gazlı bir bebek değilse de öyle sürekli ağlayacağını huzursuz olacağını sanmıyorum☺️
Gamzosgamzos MyDarlingSon bebisten bebise degisir ilk bebegimle 10 saat yolculuga ciksam sesi cikmazdi ama bu bebegimle (2 ay 10 gunluguz) yemin ediyorum 10 dakikalık mesafeye gittimmi kiyamet kopuyor bebek arabasindan nefret ediyor kucaktada gozune gunes geliyor acamiyor sinirleniyor kanguruyu sevmiyor 🤦♀️