Glclk Kızlar bebeğimi memeden ayırdım ama acayip bi şekilde şişti ertesi gün mastit oldum sanırım doktora gittim bi ilaç verdi dostinex onu kullandım ama hala inmedi şişi siz neler yaptınız tıkanıklık olur mu acaba böyle ne yapmam gerekir ???
Minipekka Glclk sağman gerekiyor sütü boşaltman gerekiyor göğsün rahatlasin bir kaç güne geçer. Birde adaçayı iç günde 2 sefer çok iyi geliyor+ılık duş ve soğuk kompres iyi geliyor geçmiş olsun🌸
birbebekbirannee Glclk bende başladım kesmeye siz nasıl bıraktırdınız bide benim de göğsüm aşırı şiş kaç aylık bebeğiniz
Glclk birbebekbirannee ben sabır taşı kullandım bi kere sürdüm sonra istemedi ama ağladı biraz benimde öyle aşırı şişti 2 gündür aynı 17 aylık bebeğim çalışıyorum şimdi iZindeyim 2 ay yanında olmam lazım bu süreçte diye bıraktırdım