Aselinannesii6 Hanımlar gece kaç kez tuvalete kaldırdınız ne sıklıkla kızım 2 yaşında bilgilenmek istiyorum bezlenmek istemiyor artık
Vldnbrra Aselinannesii6 ilk birkaç gün her saat kalkıp uykuluyken çişe tuttum sonra iki saatte bir birkaç gün tuttum baktım aradaki saatte kaçırıyor uyumadan yapıp yatınca üç saatte bir kaldırıyorum sabaha kadar temiz bu şekilde çözdük biz
Rojdaa Valla ben ilk günler kaldırdım çevremdekiler dedi daha küçük günahtır şimdilik bezle onu biraz büyüsün sonra gece de kesersin harbiden işkence gibi gece veya sabah saatlerinde uyuyorken tuvalete götürmek. Çok ağlıyor bende bezliyorum gece şimdilik
Gulcan1402 Rojdaa merhaba bende gece bezliyorum ama siz nasıl yapıyorsunuz yani gece uykuya dalınca bezleyip sabah uyanmadan mı çıkarıyorsunuz
Rojdaa Gulcan1402 Hayır canım uyumaya geldiğimiz zaman diyorum işte oğlum seni bezleyecem ama çiş yapmak yok bezini kirletme falan öyle öyle bezlemeye çalışıyorum istemiyor zar zor bağlıyorum 😂
Bebekcik2406 Vldnbrra bende haftaya bez bıraktırmaya başlıycam ama benim oğlum 3 yaşında geceleri hala 2 defa kalkıp süt içiyor 1 bardak sürekli çişi gelir nasıl yapcam
Vldnbrra Bebekcik2406 gece beslenmesini kesmeniz gerekiyor bence o zaman sorun çözülmüş olur 9 aylıktı bırakmamız gerektiğini kesin söylemişti doktor
Yildiz Benim oğlumda 1 aya 3 yaşında olacak. Küçük tuvaleti öğrendi ama büyük tuvaletini hep altına bırakıyor. 6 aydır aralıklarla öğretmeye çalıştım yok banamisin demiyor. Nasıl bir yol izlemeliyim. Bu 3. Çocuğum diğerlerinde böyle bir şey yaşamadım.
Gulcan1402 Rojdaa anladımm teşekkür ederim 🙂 bende uykuya dalınca bezliyorum sabah uyanmadan önce cıkarıyorum görmesin diye yanlışmı yapıyorum acaba dedim
Rojdaa Gulcan1402 inanın hiç bilmiyorum ama size mantıklı gelen neyse onu yapın ben bu şekilde bir sorun olucağını düşünmüyorum . Zamanla bir kaç gün böyle denerim takmam gece bir kez tuvalete kaldırırım. Öylece alışmasını sağlayacam inşallah bakalım.