Askanyigitkdkdksjs Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var. Sütüm çok çok az geliyor mama takviyesi yapıyorum oda maddi yönden biraz zor oluyor keçi sütünü sulandırıp verenler varmış burda da varmı tecrübelerinizi yazabilirmisiniz
Gamzosgamzos Askanyigitkdkdksjs hayvansal cocuklara dahi onerilmiyor daha cok kucuk Rabbim yardimciniz olsun ben kendim laktozsuz sut icmeme ragmen bebegime cok gaz yapmisti barsakları kaldırmaz bence