Sabahları şu anlık yulaf ununu pişirip içine muz, pekmez, ceviz, haşlanmış yumurta ekleyip muhallebi kıvamında bir mama hazırlıyorum bunu yediriyorum. Haşlanmış yumurta ile labneyi karıştırıp vermeyi denedim kızım yumurtanın tadını sevmedi o yüzden bu şekilde mama hazırlıyorum. Bu sabah mesela kendi hazırladığım bebe bisküvisini ıhlamurla ıslatıp içine muz ve ceviz koyup onu yedirdim. Yarından itibaren yumurta pişirmeye başlayacağım lor peyniri ile umarım sever. Bu arada pankekte yaptım sevdi. Öğlen yoğurt veriyorum akşam çorba yaptım ama sevmedi çok istemiyor çorbaları bir iki kaşık verebilirsem anca diyorum bende.