Derin123 kızım sabah 7′de uyanıyor. Kahvaltısını yaptırdıktan sonra 11-11.30′a kadar siteye indiriyorum. Sabah temiz hava alıyor. Eve gelip öğlen uykusuna yatıyor uyandığında yemek yiyor , biraz evde oynuyor, birlikte vakit geçiriyoruz 5′ten sonra akşam 7′ye kadar da parka gidiyoruz. Tekrar eve gel duş aş, yemek ye, saat 8′de uyumuş oluyor. İstisnasız her günüm böyle geçiyor😂 ince, efil efil giydiriyorum. Çıkmadan 15-20 dk önce güneş kremi sürüyorum. Yanımda mutlaka bepanthol bulunduruyorum düşerse diye. Siz şanslısınız bebişiniz daha küçük. Öğle saatleri dışında çıkıp hava alın, kahve için, bol bol gezin çünkü yürümeye başladıktan sonra sadece peşinde koşturuyorsunuz😄