Kozlar 4 ay 24 günlük oldu bebeğim atağın bitmesine 2 gün var ama 1 haftadır iyice coştu. Uyurken sürekli ağlıyor, zor uyuyor cok direniyor. Yanımdayım yanına uzanıyorum ellerini tutuyorum, yüzüsünü seviyorum, öpüyorum ama bazen aşırı ağlıyor kendimi kötü hissediyorum. Bana karşı güveni zedelenecek diye cok korkuyorum. Uykusundan da ağlayarak uyanıyor. Sizin bebekleriniz de 4. atakta böyle mi oldu . Atal bitince geçecek mi ? 😢