Hanımlar merhaba .6.ayına yeni giren kızım cumartesi günü önce ateşle başlayan sonra hafif öksürüge giden bir durumumuz oldu .ateşini çevremdekiler dişe bagladı derken hakiketen ertesi günü ateş gitti aama hafif hafif öküsürüyordu .dün sağlık ocagına götürdüm doktor çiğerde bişe yok bogazlarıda temiz diyerek iki kere muayne yaptı ve iburamin verdi .alerjik bir durum olabilir dedi verdiğim ilaçla 3 günde geçmezse çoçuk doktoruna götür dedi .ilaç kullanmaya şuan devam ediyoruz ama hüç bir etkisini görmemekle beraber öküsürügüde arttı .aynı büyük insanlar gibi durmaksızın öküsüyoru bi ara nefes alıyor sonra tekrar deVam .öksürükten dolayı uyuyamıyorda .bu durumu yaşayan oldumu hiç neler yaptınız yarın doktora götürmeyi düşünüyorum ilaç etkili gelmediği için ama sizler ne yaptınız onu ögrenmek istedim .öksürügünü gidermek için bol bol suda veriyorum kesilir diye ama sanki böyle burnu tıkanmış bronşları dolmuş gibi öksürüyor şuan hatta hafif hırıltı seside eklendi .alerjik ne olabilir ne yapabilirim .lütfen yardım edin .