verusmom avent kullandım uzun süre akıtma problemi yoktu ama pipetini oğlum kolaylıkla yedi, pipeti ayrı satılıyor ama o pipete vereceğim parayla iki tane normal suluk alırım diye almadım suluk kenarda kaldı, sonra wee baby aldık ara ara akıtma problemi oldu ama onun pipetini kopartamadı oğlum gayet memnun kaldık