30 aylık oldu hala biraktiramadim sabır taşı denedim salça acı biber bunların hepsini denedim cikmazdayim ve çaresizim ne yapacağımı nasıl biraktiracagimi bilmiyorum uykuya emmeden gecemiyo bitsin istedikçe daha da uzuyor sanki anneler nolur akıl verin nasıl bıraktıracagim 😣😣😣😣😭