Kızlar bugün tam 1 aylık olduk, emmediği için doktor 3. Günümüzde 3 saatte bir mama ver saat başıda emzir dedi. Emmediği için yüzü sarardı sarılığı yükselmesin diye sütümü makineyle sağıp verdim.
Meme emme süremiz 40 saniye sürüyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor. Omzuma alıp biraz sakinleştirdikten sonra tekrar deniyorum yine ağlıyor
Silikon uç aldım onunlada emip 2 dakikada sonrasında ağlıyor.
Mecburen biberonla sütü vermeye devam ediyorum.
İki memenim toplam sütü 90 cc 2 saatte bir içiyor
Bebek emmezse süt çekilir
Makineyle sağmaktan süt geri gider, gibi şeyler okudum.
Doğruluğu var mı süt geri gider mi
Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz 🙏