EB1219 benim oğlan pişik olmadı ama komşumun oğlunda çok fena olmuştu.Bir gece çaldı kapımı,bebeği de feryat figan. 1 hafta ne kullansa doktor filan çare etmemiş.Bendeki desitin mor pişik kremini verdim, 2 günde neredeyse geçmişti. Altınında açık tutuyordu, geceleri çok gevşek bağlıyordu.Daha sonra geçince,önerimle mustela koruyucu kullanmaya devam etti.
Umarım bir an önce geçer