Bende beneto travel sistem aldım aldigıma bin pisman oldum.Tekerlekleri sürekli sağa cekiyor,freni kendiliginden kapaniyor hic kullanisli değil.Gecen haftada her iki ön tekerleği düştü.Serviste pek ilgilenmiyor sanirim fotograf istediler gönderdim dönus yapmadilar.Kuzenim ve arkadasimda beneto aldilar onlarindw tekerleklerinde sorun var.