Arkadaşlar saatlik oyun gruplarinin oldugu bir oyun atölyesi kurmak istiyorum. Icerisinde 18 24 ay 24 36 ay ve 3-4 yas sosyallesebilecekleri etkinlik yapabilecekleri biryer acmayi dusunuyorum. Ama internette bununla ilgili hic bilgi yok denecek kadar az. Nerelerden aliniyor belgeler. Ve izinler? Ve oyun terapisti sertifikası yeter mi? Kendim edebiyat ogretmeniyim. Kimi belediye ruhsat veriyor diyor kimi saglik ve sosyal hizmetlere bagli olur diyor kafam cok karisik