AygulSina ben kendim için yapmıştım biraz sert olanlarını da karıştırıp hafif ekşi olsub diye damak tadına göre tabi. Cekirdeğini çıkarıp üçe dörde bölüp şeker kullancaksan şeker hurma ya da kuru dut koyabilirsin. Çok azcık su koyup kısık ateste ağzı kapalı şekilde kendi suyunu salınca bir iki taşın kaynatıp konserve gibi kavanozlayabilirsin. Şeftali de çok güzel oluyor. Yeşile yakın olursa cok güzel olur😊