hepoyleolurzatenn ben doktora sormuştum, benim oglumda sadece sağa çevirip yatıyordu kafasını. Desteklesem bile zorla çevirridi yine. Doktor ‘refleksel tek bir tarafa yatması, ilerleyen zamanda sağ sol kendi ayarlar’ dediydi. Öyle de oldu. 3.aydan sonra sağ sol yapmaya başladı. Dönmeye başlayınca zaten çılgınlar gibi istediği tarafa çevire çevire yatıyordu.