Kızlar 3 gündür bebeğim kızarıyor uykusundan ağlayarak uyanıp tekrar uyuyor bacaklarını karnına dogru çekip ağlıyor. Akşam dan bu yana daha da huzursuz ve karnı çok şiş. Metsil damla vermısti saglık ocağı ondan sonra böyle oldu daha once bseyi yoktu doktorumuza da yazdım sizede yazmak istedim masaj yapıyorum karnına bacaklarını bisiklet sürer gbıde yapıyorum her memeden sonra gazını da cıkarıyorum ama nasıl neden oluyor anlamıyorum tecrubesizim ilk bebeğim 😏😔