Hatay31 uzaması zaman alıyor tabi ki ama uzama sürecinde ağrısı olmuyor. Ağrı patlayana kadar oluyor. Diş ateşi de azı dişlerinde, köpek dişlerinde oluyor genelde ve yüksek müdahale edilmesi gereken bir ateş olmuyor, koltuk altından 37,4 falan oluyor en fazla. Onda da bebek sıcak oluyor yalnızca. Yani bilginiz olsun diş çıkarma süresinde ise ve ateşi yüksek olursa bu dişten değildir.