Pisili Nejla-12mustafa son dozu da yaptıedık menenjitle birlikte devlet karşılamıyor fakat gücü yetenlerin yaptırması gerek bence
Sedaalya Bende yaptırdımilk dozunu 2.dozunu 2 ay sonra yapılacak inşallah. Önemli bir aşı bence yapılmalı
Nejla-12mustafa Pisili menejittemi özel bak onu bilmiyordum tesker ederim devlet yapıyor diye biliyordum