Arkadaşlar dün hiçbir saglik problemi olduğunu sanmıyorum gece 12 de kalkti sabaha kadar yatmak istemedi hiçbir şekilde ayagim da sallayim dedim arabasında yanında yatirayim surekli agladi hep beni istiyor bana yapışıyor koala gibi babasına gitmiyor yatirinca da ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım benim gibi yaşayan neden böyle olduğunu bilen var mi sendrom mu normalde yapmazdı böyle ama gündüzde surekli beni istedi fakat oyalaniyordu oyuncakla balkonla