iremsinan sevgili anne, öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün, 42 günlükmüş daha çok minik. Hala anne karnında zannediyor kendini, kucağınızı ve sıcaklığınızı istiyor, ne olur mahrum etmeyin, bebekler kendileri bir düzen kuruyorlar emin olun, zamanla yatağında yatmaya daha az direnç gösterecektir. Annelik muhteşem bir şey ama sırt, boyun, bel ağrısı bonus🤦 yapışın birbirinize, yatağına alışsın, bırak ağlasın, kucağa alışır diyenlere de sakın aldırmayın. Sevgiler ❤️❤️