Ya ben de bugün başladım diyete ekmek kestim şuan 70 kiloyum 69 kiloyla hamile kalmıştım 88 kiloyla doğuma gitmiştim. Şuan kızım 7 aylık düğüne yakın bir diyet programı ve spor desteği almıştım hocadan ona başladım tekrar 2 haftada 3 kilo vermiştim ve vücudun sıkılaşmisti zayıf görüntü vardı yine aynı şekilde başladım bakalım 2 haftaya sonuç ne olacak benim tek sıkıntım su icemiyorum ama şunu öğrendim sabahlari uyanınca bı kaynar suya 1 tatlı kaşığı bal bir iki damla dilim damlatıp içildiğinde hem dinimizce sünnet hem de metobolizmayi çalıştırdığı için zayıflatma özelliği varmış deneyim derim ben bugün başladım ins ise yarar artık kendimden tiksindim giydiğim hiç birşey yakışmıyor iç çamaşırı bile yürüyen top gibiyim her yerim her yerden fışkırdı psikolim bozuldu iyice