Miniminnakbebe Kızlar +4 aydan itibaren kullanılan 1 marka var sadece. Bebeğim 4.buçuk aylık sizce 4 ay olandan mı alayım 6 ay olanlardan mı? Çok fark var mıdor kullananlardan yardım istiyorum 😊 4 ay alırsam da bikaç ay sonra yetersiz gelir mi diye korkuyorum 🤔
katatonia Miniminnakbebe aslında biraz bebeğinize de bağlı. Kaç çeşit suluk aldık bi türlü beğendiremedik. En son nuk mini magic cup aldım bi ümit, sadece onu sevdi.
Miniminnakbebe Deletedmom_21 ne zamandan itibaren başladınız memnun musunuz ben chicco düşünüyorum. Bunarada onunla mama ya sa süt de veriyor musunuz
Miniminnakbebe SetenayCo ben de garipser içemez diye korkuyorum hemen benimsiyorlar mı? Siz mama ya da süt de verdiniz mi onunla
Deletedmom_21 Miniminnakbebe süt veya mama vermiyorum canim emiyor oglum mama arada kullaniyor o zaman da biberonla veriyorum biz 5 aylikken kullanmaya basladik
SetenayCo Miniminnakbebe sadece su verdim, 6 aylıkken başladık, bugün 9 ay 23 günlük son iki gündür içiyor sevgili anne. Sadece diş kaşımak için kullanıyordu şimdiye kadar 🙈
Miniminnakbebe katatonia ben chicco düşünüyorum emzirme danışmanı biberonu unutturmak için onu kullan dedi o yüzden ama fiyatlar da alıp denemelik değil artık boşa giderse diye korkuyorum valla