Asinaaa Kızlar grip olduk burunlarımız akıyo ama asla burnunu temizlenmeyi sevmiyor ağlıyor eliyle ittirmeye çalışıyor canı mı yanıyor acaba var mı bizim gibi olanlar😫
Deletedmom_21 Asinaaa grip.olduğun da benim oglum da o sekilde yapıyordu sevdigi muzigi aciyorum o sekilde dikkatini dağıtarak yapıyordum o zaman yapmama izin veriyordu
Karantugce Asinaaa burnunu sadece aspiratörle temizliyorsanız yanlış yağıyorsunuz tahriş yapar acıtır serum suyu ile temizlemeniz lazım
Karantugce Asinaaa aspiratöre hiç gerek yok aslımda bende ilk doğduğunda çok yapıyordum doktoru çok kızdı tahriş ediyor dedi serumu sık bir süre sırtına pat pat yap hiç gerek kalmıyor geçmiş olsun
Karantugce Asinaaa bende öyle düşünüyordum ama doktorlar kızıyor o kendi atıyor ama sen bilirsin yüne de