Yigitinannesi52 Hanimlar cocugum 52 gunluk hic goz takibi gulumsemesi yok benmi aceleciyim acaba doktor telaslandirdi bizi sordu takibi varmi diye ama henuz bi takibi yok yapmam gereken bisey var mi
EEMDC44 Yigitinannesi52 korkmayın çocuktan çocuğa fark ediyor o bizde 40 dan sonra gulmeleri 50 günlükken de takipleri başladı sadece sabır biraz
Oznurkk Yigitinannesi52 52 günlük bebekte zaten göz takibi olmaz ki. Hatta ilk 1 ile 3 ay içinde göz kontrolü oluyor. Biz götürdüğümüz de doktora sormuştum bir sorun var mı diye şimdi belli olmaz bu aylarda katarakt var mı diye bakıyoruz demişti
Yigitinannesi52 stillwasser kendi kendine guluyor bazen uykuda ama bize gulmesi gerekiyormus bixi takip etmesi gerekiyormus diktorumuz oyle soyledi
EEMDC44 Yigitinannesi52 evet ben biseyler anlatırım sevdiği şarkıyı açar eşlik ederim güler babasının yanına bırakir yanından giderim gözleri ile beni takip eder etrafında dönsem yine öyle yapar ama daha küçük yani bilinçli tepkiler 3 ayda olur sizde korkmayın herkes başka bir şey diyor hep
Irmakprensesinannesi Yigitinannesi52 sakin olun öncelikle her bebeğin gelişimi farklıdır mesela şuan kzim 10 aylık yürüme adımları emekleme olması lazm ama sürünüyor sadece mesela dememki zamanı var diyorum o yuzdn genlde gülmeler 3 aylıkken daha net ortaya çıkar göz teması için cingirak ilgi çekici oyuncaklarla temas yavaş yavaş saglyabilirisnix
Esoca38 Yigitinannesi52 kız 52 günlük bebek daha yeni görmeye başlar ne takibi 😂 Hiç korkma herşey zamanla olur bir aya kalmaz iyice takipe başlar gülümser. Ki zaten her bebek öyle güleç olmuyor. Benim oğlum herkese herşeye gülmüyor meşale herkes ne kadar somurtkan falan diyor halbuki evde ikimiz olunca çocuk hangir hangir gülüyor 😂
Kimeneayol Yigitinannesi52 zeka kartları oluyor onları gösteriyor musunuz? Onlar bayağı ilgisini çekip takibini yapıyor