SetenayCo Sevgilim anneler malum yaz geldi hem de bir günde!!! Güzel bebeklerimizin koltukaltlarının pişmemesi için neler yapıyorsunuz? PUDRA HARİÇ tüm önerilere açığım ❤️❤️❤️
Yusufagahinannesi Deletedmom_21 bu tarz kremler deri inceltici oluyor çok Çok zararlı pişik anında bile çok ince tabaka sürülmeli. Siz hata yapıyorsunuz bide bunu insanlara önermeyin
Yusufagahinannesi Deletedmom_21 pişmemesi için neler yapıyor demiş siz bunu sürüyorum yazmışsınız. Piştiği zaman sürüyorum yazmamışsınız hata sizde kendinizi doğru ifade edememişsiniz. Doktordan iyi bilemem elbette kız kardeşim eczacı ilacın içeriğinde deri inceltici madde olduğunu biliyorum ve pişik oluşmaması için sürülmeyecek bir krem olduğunu biliyorum siz buraya açıklamasını düzgün yapmadan yorum yazarsanız insanların bebeğine sebep olabilirsiniz
Deletedmom_21 SetenayCo doktorumuz bize pisik olmazsa surmeyin dedi ama pisik olunca ince tabaka surun ertesu gune hiçbirşeyi kalmaz dedi yani krem baya etkiliymis oyle demisti gercekten de pisik olunca sürüyorum ertesi gune hicbirseyi kalmiyor
Yusufagahinannesi ayseeeasln21 bu tarz kremler deri inceltici oluyor çok Çok zararlı pişik anında bile çok ince tabaka sürülmeli. Siz hata yapıyorsunuz bide bunu insanlara önermeyin
Elifcinargul ayseeeasln21 bu tür kremler cilt incelemesine sebep olur diye biliyorum büyüklere bile doktorlar belli bir süre kullanma hakkı veriyor. Bunun yerine bioderma vs krem kullansanız daha iyi olur.
Woody SetenayCo evet evet. Bebeginiz küçük mu? Boynu da pisik olabilir. Bir de sicak yeree yasiyorsaniz bol bol yikayin. Tatilde deniz harici gunde 10 kez yikadigimi bilirim :)
SetenayCo Woody 9 buçuk aylık, yaşamının ilk aylarında boyun bölgesindeki pişik için bioderma nemlendirici işe yaramıştı. Doğrusu şu an yazarken fark ettim, bioderma da sürebilirim aslında. Aydınlanma geldi bana🙈 Hem hani tanışacaktık🤦
cigdemkrkmz Woody evet benim 2aylık bebeğimin boynu kızarıyor bu pişik mi ve rahatsız eder mi bebeğimi
Deletedmom_21 Yusufagahinannesi doktorumuzun soyledigini yapiyorum kafama göre uygulamıyorum doktorumdan daha iyi bilemezsiniz ve surekli surmuyorum olduğu zaman suruyorum bilip bilmeden konusmayin
ly35 SetenayCo sık sık yıkayın kurulayın, bebeklere sürekli krem vs sürmek bana göre iyi bişey değil🤷🏻♀️
SetenayCo ly35 günde iki kere yıkıyorum, giydiği her şey pamuk zaten. Ama bazen sıcak havaya çıktığımızda acaba önleyici bir şey kullanabilir miyim diye meral ediyorum sevgili anne ❤️ Haffuse