Aynısı 2 gün önce başıma geldi. Oğlum 4 ay 6 günlük. Geçen hafta farketmiştim iltihaplanıp şiştiğini. Aşı tuttu demekmiş bu. 1 yaşına kadar tekrar tekrar iltihaplanan da oluyormuş. Dikkat ediyordum aslında ama git gide büyüdü iltihap ve patladı. İnternette okuduğuma göre doktora götürmeye ya da bir şey sürmeye gerek yokmuş. Ben duş aldırdım temizlenmiş oldu. Siz de öyle yapabilirsiniz zaten artık havalar sıcak her gün yıkamak lazım bebekleri