[silindi] bizim 36.ay bitti, bi kere sordum lazımlığa yapmak ister misin diye, kendisi kabul etti, o gün tüm gün büyük ve küçük lazımlığa yaptı hoşuna gitti de galiba. O gece bağladım, ertesi gün bağlamayı da bıraktım yani 2 gün bile sürmedi çok şükür hiç kaza da yaşamadık. Gerçekten çocuk hazır olduğunda kendisi yapıyormuş, hazır olmasını bekleyin derim yeni tecrübe eden biri olarak💖 Böyle epey kolay oldu😇