Gokcennderenn circirbocegi kaç aylık bilmiyorum ama doktorumuz yarım saatten fazla tutma dedi yarım saate bir dinlendir dedi bilginiz olsun sadec :) ben 2 aylıkken koydum
Aaysenurrrrr circirbocegi hastaneden çıkarken doğumdan sonra içine koyduk 10 gun falan kullandik. Bana çok kullanişsiz geldi bebek arabası daha iyi gibi
circirbocegi Gokcennderenn bizde 3 aylık olcazda hiç kullanmadım daha araba yolculugunda koysam mı diye dusundum
Gokcennderenn circirbocegi şuan kullanıyorum ben ama duruş pozisyonu hoşuma gitmiyor açıkçası:) sanki rahatsız oluyormuş gibi geliyor:) ablam 2 çocuğunu onun içinde büyüttü resmen
kubr_pak circirbocegi Yeni doğandan 7-8 aya kadar kullanılıyor, bebeğin gelişimine kilosuna felan bağlı genel de, ben sadece 6 kullandım
Hakcjrks Ben 6 aya kadar kullandım araba isle bi yere giderken koyduğunda sarsmıyor çocuğu evde mutfağa falan yanıma koyardım ama hareketlerinde durmuyorlar çıkmak istiyorlar
Semaelisa27 Doğup hastaneden çıkarken başladık hala kullanıyoruz ama yaz günlerinde pek iyi değil sırtı çok terletiyor ortası çukur olduğu için . Buda sırtında pişik olma riskini artırıyor ne yazikki
mervemir- circirbocegi 1 aylıkken koyduk 4.aya kadar, 3.5 aydan sonra kendini atmaya başladı içinden 😅