Arkadaşlar selam. Bebeğim sünnet olacak üç aylık fakat çevremde sorabileceğim kimse yok. Buralarda okuduğum kadarı ile karton bardaktan, papatya suyundan falan bahsedilmiş. Karton bardağı nasıl kullanacağım? Bez nasıl kapanacak? Papatya suyunu nasıl kullanacağım? Bir de Yağı falan yaraya mı kullanacağım? Bunu yapın, şunu yapmayın dediğin her şeye açığım. Teşekkür ederim şimdiden 🌸