Aydinaydin merhaba bebegim tam 6. Aylikken ya i geçen hafta yaptırdık. Süreç sizin icin zor bence bebek icin pek anlamlı degil çok idrak ettigini düşünmüyorum fakat illaki birazcıkta olsun huzursuzluk yapıyor. 1 yasini görmeden sunnet olmasını tavsiye ederim çünkü bebek hareketlendikce genel anesteziyle yapıyorlar ve bu durum tehlikeli bebeginizi. Allah korusun uyanmama ihtimalini her zaman göz onunde bulundurmali lokal anestezi ile isi cozmelisiniz. Biz ozelde yaptırdık sureci asamali anlatiyim. Yarim saat kadar önce size aldirdiklari uyusturucu kremi pipisinin etrafına sürmenizi isteyecekler uyusukluk gelince doktorun pipi etrafina igne yaparak uyusmasini bekliyecek o uyusmayida bekledikten sonra bebegi ve sizi ameliyat sedyesine alicak bebegin ayaklarını bağlayacaklar sizde anne ve baba olarak saginda solunda onunu goremeyecgini bi kucuk perdenin arkasında onunla ilgileneceksiniz umarım sedyede ilk dakikalardan. Aglamaya başlamaz aglarsada cok cok uzun bi surec degil tahammül etmeye calisin ameliyat bitince pipi etrafına sargi sarilip hava alacak sekilde kapatılacak benden doktorum ameliyat sonrasi istedigi tek seyin karantoron yağını sabah ogle ve aksam 7 damla döküp baska hicbirsey yapmadan hayatimiza devam etmemizdi. Suan 2. Hafta dolmak uzere cok şükür zor olan kısımları atlattik gbi dikislerinin dusmesini bekliyorum 15. Gun doktoruyla tekrar görüşeceğiz. Rabbim hepimizin bebeklerine saglik versin şimdiden geçmiş olsun sag salim sunnetini olsun insallah 🙏🏻