Tirtil35 bizde de süt alerjisi vardı 2. Aydan 6. Aya kadar cok sıkı diyet yaptım geçti cok şükür. Ama bir an bile bozmadım paketli hiç bir gıda yemedim içinde süt olmasa da peynir altı suyu oluyor vs. Bi yerde bi kaçak vardır mutlaka. Bu doktorunda muayene ücreti pahalı olabilir, ben kendisine gidemedim benim zamanımda randevu almıyordu. Ben hekimanne Görkem Astarcıoğlu na gidiyorum , o da fonksiyonel tıpçı. Zaten bende beslenme olarak o tarzı benimsiyorum çoğunlukla. Fonksiyonel tıpla ilgilenen bi doktordan görüş almadıysanız bu ikisini tavsiye ederim. Görkem hanımın muayenesi 500 tl.