can_1anne Grip ilaci ve ağrı kesici kullandim hamile olma olasılığım çok yüksek zararı var mıdır sizcee
ikikizannesi can_1anne normalde kullanilmiyor c grubu bir ilacsa yeterli arastirma olmadigindan merak etmeyin birsey olmaz dr danisin korkulacak birsey yok arkadasim bilmeden aferin kullanmisti 8 aylik hamileyken bi siminti olmadi