TheFlora Kızlar dün kardeşimin doğum günüydü clubta kutladık. Ben normalde içkileri karıştırmam ama bu sefer baya bi karıştırmişim her şeyden. Vee sürekli dünden beri ağlamaklı haldeyim sebepsiz yere ağlıyorum dün akşam eve gelince eşim bana tost yedirirken bile deli gibi ağladım gözlerim şişti şu andada ağlıyorum ama nedeni yok çok komik ilk kez oluyor böyleee 😂 bide dün regl oldum ona bağlıyorum şu an sadece Kafam çok kötü ayakta fazla durduğumda sallanıyorum ve aşırı kafa ağrım var uyku da iyi gelmedi bana bişeyler önerin evde yapılabilecek kendime gelmek istiyorum
TheFlora Balkizlarim Thanks canım 😂 İnsan neden ağladığını bilmediği için onun içinde ağlayabilirmi ya off😂😂😂
Krdlnmasal Bol bol kahve iç,duş al açsan yemek ye.Ben öyle durumlarda yemek yedikçe kendime geliyorum nedense 😂😂😂
TheFlora Krdlnmasal Kahve kullanan biri değilim sıkıntı o 🤦🏻♀️ Yemek yiyeyim anca o kurtarır duşa girersem kalırım orda unuturlar beni 😂
Balkizlarim TheFlora ahahaaa ilahi çok yaşa 😂😂 bazen oluyor düşün düşün bulamıyorsun yine sinirlenip olabilir diye düşünüyorum 🌸❣️😂
Yildiz3324 TheFlora bir tane tablet vardı suya atılıyordu adını unuttum eczanede satılıyor içersen bir şeyin kalmaz😊
sadeturkvatandasi TheFlora eczanelerde satılıyor, onun dışında bol su için, vücudunuz su kaybettiği için bu haldesinizdir muhtemelen, dehidrasyona uğramayın su çok önemli ihmal etmeyin tüketebildiğiniz kadar için.
TheFlora gibicibicis Eşimi gönderiyorum ezcaneye, teşekkür ederim internette de okudum nasıl denk gelmemişim şaşırdım.