Merhaba hanımlar kızım erken doğdu 2 yıl önce kilosu düşük boyu da çok iyi değil kilo aldırıcı mama yazdı doktor fortinei ama onu sevmedi eczaneden parayla Nestle resources aldım onu içti muzlusunu bu mamayı kullanıp faydasını görenler var mı kızım 2 yaşında 10.30 kilo boy da 84 çok kafama takıyorım ben yaşıtlarına göre minyon işte