Kızlar 12 günlük bebeğim var sarılıkla uğraşıyoruz kaç gündür 12 idi 13 oldu cuma günü 16 oldu pazartesiye 18 olursa yatış dedi doktorumuz ilk gittiğimizde bana 3 saat arayla besleyeceksin dedi ben etrafı dinleyerek sürekli emzirdim 3 saati beklemedim uyanık olduğu zamanlar hele uyanıklık süresi boyunca durup duruş emzirdim sonuç daha da yukseldi değer 16 oldu cumadan pazartesiye kadar 3 saati baz aldım hep aglasada emzikle oyaladım derken 2 buçuk 3 saat dayandık ve bugün sabah değerimiz 9.9 çıktı çok şükür. Bu arada mama takviyesi de yaptık ama günde bir bilemedin iki defa 30 cc suya 1 ölçek şeklinde verdim daha fazlasını içmiyor cunku . Sizede fikir olsun umut olsun diye yazıyorum buraya . Eger sık emzirip çare bulamazsanız birde bizim gibi deneyin . Doktorumuz sık emzirdikçe ciğerlerin çalışıp yorulduğunu sarılığa vakit ayıramadığını söyledi emzirme arası uzadıkça vücut hastalığa vakit ayırdı. Carsamba yine kan vereceğiz İnşAllah daha düşer değerimiz 🥰