Sahrabalam 14 aylık kızım evde zaten artık oyalamak mümkün değil fakat dışarıda da durmuyor bebek arabasıyla on dakıkdan fazla durmuyor ağlıyor inmek istiyor indiriyorum kucakta durmuyor dışarıda da durmuyor napacağımı şaşırmış durumdayım
Mirosunannesi Sahrabalam https://ty.gl/xm6k6486xo bu var bizde bana tek çözüm oldu doğdu doğalı bebek arabasını 2 3 kere anca zorla kullanmısızdır bunu sevdi
Ahmetaslanannesi Sahrabalam bebeğinizin yönü dışarıya baksın sizde değil benim oglumda öyleydi sonra oner çevirdim yüzünü durdu
Mirosunannesi Sahrabalam gündüz 1 kere uyuyor zaten 14 aylık benimkide uykusunu uyutup gideceğimiz yere öyle gidiyoruz 😅
Mirosunannesi Sahrabalam sorma en son ayağa falan kalkmaya başlıyordu ağlaya ağlaya ben kannter içinde kalıyordum tertemiz duruyor bebek arabası boşuna almışız