Kızlar malum havalar ısındı biz de arkadaşlarla kanala falan gidiyoruz . Tabi mangal 8 e falan sarkıyor hava soğuk olmadığı için sıkıntı yapmıyorum . Ama dışarı çıktığımız günlern gecesinde sürekli uyanıyor sürekli emmek istiyor bacaklarını çekiyor . Hayır zaten pusetinden falan çok nadir hırkasını giydirerek çıkarıyorum yine de üşütüyor muyum çocuğu bi türlü anlamadım . Ne giydirmeliyim nasıl yapmalıyım başına gelen oluyor mu? Bebeğim 4 ay 20 günlük bu arada