40 günlük bebeğim kaka yapmıyor 2 buçuk gün yapmadı sonra bir çay kaşığı zeytinyağı verince birazda karnına masajla bi kerede yaptı kakasını suluydu ancak tekrar 2 gün geçti yine yapmadı her seferinde zeytinyağı mı vericem kendi kendine yapamıyor sanırım hastaneye götürmeli miyim yoksa her seferinde zeytinyağı mı vericem ne yapmalıyım ?