Deletedmom_11 Nurgr çoook çektm ondan. Açık bırakıp ılık zeytinyağı sürdüm bir hafta boyunca. Öyle iyleşmşti 😔
3melek_annesiii Nurgr canım madacassol varsa kullan hem hemen geciyo hem de maliyeti düşük sadece emzirmeden önce yikaman gerekiyor ben o şekilde 3 günde toparladım
Deletedmom_11 Nurgr bir iki ay önceydi petekler yanıyordu. o zaman ben üzerine bırakıyordum hep ılıktı. bana ılık önermişlerdi yani .sezeryan acımdan daha fazla ağrısı vardı göğüs ucu yarasnın.o şekilde istikrarla günde 2-3 defa sürdüm .açık bıraktım hava aldı bir de doğru tutturduğunuza emin olun o şekilde iyileşir inşallah
Nurgr Deletedmom_11 gece uyku sersemi yanlış emdi kızım o yüzden oldu sanırım inşallah hemen geçer ya gerçekten sezeryan acısından kötü
Asicimm Silikon kapagı gece gündüz takıkı tut bi kaç güne sütün içinde iyileşir,, Benimde 3aya yakın çektim öyle çare bulabildim, her yöntemi denemiştim.
Asicimm Nurgr nerdeyse ağlayarak artık bıkmıştım emzirmek istemiyordum geçecek dediler hep, son çare silikon başlıkta buldum takılı tuttum hep göğsümde gün gün iyileşti sütün içinde
Asicimm Zeytinyağı, madacassol, kantaron yagı, tereyagı neler neler denedim geçmedi son olarak onuda deniyim dedim şifa oldu çok şükür 🌼